العودة   منتديات المصطبة > الأقسام الأدبية > منتدى القصص والروايات

منتدى القصص والروايات قصص رومانسية، قصص حقيقية، قصص حب، قصص الرعب والخيال، قصص قصيرة


1 
bono

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته


هذا العنوان ما كتبته للأثاره ولا كتبته عشان يجذبكم

هذا العنوان حقيقه وحقيقه مره خلتني اكتشف ما مدى

الحقاره التي ممكن ان تتصف بها النفس البشريه وخلتني اكتشف

ان الشيطان وحبنا للشهوات ممكن يخلينا نسوي اشياء لاتخطر على عقل او بال

هذا المسجد اللي حصل فيه الاغتصاب مو مسجد في امريكا او فرنسا

او بريطانيا مسجد في بلد عربي والمشكله انه مو بس بلد عربي الا
بلد انطلق منه الاسلام

هذه القصه صارت في السعوديه

ونقلها لي مصدر موثوق وسمعها في اذاعه القرأن الكريم
واللي كان يرويها هي المرأه المغتصبه

كانت تقولها وتبكي واللي يسمعها راح يحس بحرقه قلبها وألمها

المرأه قالت :
كنت مسافره مع زوجي الى احد المناطق في السعوديه واحنا ماشين حان وقت أداء صلاه العشاء

فتوقف زوجي وانزلني لأصلي وذهب لتعبئه السياره بالبنزين ولكي يصلي

وانا اديت صلاتي وبعدها جلست للاستغفار

وفجئه وبدون سابق انذار تنقض علي امرأه لتكتف ييدي وتجعلها وراء ظهري
ونزع عن هذه المراه عباتها

وكانت المصيبه لم تكن أمرأه انها رجل

وقام هذا الرجل بوضع أحد يديه على فمي لمنعي من الصراخ

ونزع ملابسي باليد الاخرى (جعلها القطع انشاء الله)

واغتصبني ولم انتهى هرب
وجلست أنا ابكي وأبكي وبعدها خفت ان يحس زوجي بتأخري
فذهبت الى السياره وكنت احاول ان اكون طبيعيه ولم يلحظ زوجي اي شيء

واكملنا سفرتنا

وسئلت المرأه الشيخ هل اقول لزوجي عن هذه القصه
وأكملت اقسم بالله يا شيخ اني احب زوجي ومخلصه له ولا عمري فكرت ان اخونه وسكتت قليلا ثم اكملت وهي تبكي وانا خايفه أن قلت له يطلقني

فأجاب الشيخ من ستر على اخيه المسلم ستر الله عليه

دام انه يمكن يطلقك فحرام تخربي بيتك بيدك انتي اسكتي وصلي
واستغفري وارعيه وكأن شيئا لم يكن وانتي ما عليك اثم ان شاء الله

وانتهت الفضيحه

انا ما اقول الا لاحول ولا قوه الا بالله(( وحسبي الله على هذا الحيوان المنحط الا ما يخاف الله يعصي الله وفي بيته أستغفر الله))





منقوووول ..,,

حسبي الله ونعم الوكيل




2 
Abo3li

اقتباس:
الحقاره التي ممكن ان تتصف بها النفس البشريه وخلتني اكتشف

دا تعميم اعمي
ثانيا : هي غلطانة انها لم تعترف لزوجها من أول لحظة
لانها كدا اضاعت حقها واضاعت اهم حقوقه
وسوري بس لو هو طلقها يبقي راجل ندل
ثالثا : مش عارف ليه حاسس ان ف حلقة وصل ضايعة ف الحوار
بس لو الكلام دا حقيقي فعلا الاخ المغتصب دا هيشوف ايام سودا بجد ف الدنيا وف الاخرة
(( هيتنفخ ))

بصراحة مش عارف اقول شكرا ع ايه ف موضوع زي دا
بس مشكورة للنقل
ورجاء تقبلي مروري


3 
bono

اقتباس: المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abo3li  مشاهدة المشاركة
دا تعميم اعمي
ثانيا : هي غلطانة انها لم تعترف لزوجها من أول لحظة
لانها كدا اضاعت حقها واضاعت اهم حقوقه
وسوري بس لو هو طلقها يبقي راجل ندل
ثالثا : مش عارف ليه حاسس ان ف حلقة وصل ضايعة ف الحوار
بس لو الكلام دا حقيقي فعلا الاخ المغتصب دا هيشوف ايام سودا بجد ف الدنيا وف الاخرة
(( هيتنفخ ))

بصراحة مش عارف اقول شكرا ع ايه ف موضوع زي دا
بس مشكورة للنقل
ورجاء تقبلي مروري

ده مش تعميم منى انا الموضوع منقول انا مش ضيفت ليه اى كلمه
بس شدنى اوى وفعلا حاسه بحلقه مفقوده فيه عشان كده نقلتو
وانا معاك لو الزوج طلق زوجتو هيكون ندل اكيد
شكرا لمرور حضرتك


4 
Abo3li

مش عارف ابطل تفكير
هو ينفع واحد لوحده من غير سلاح
وف جامع يعني اي حد ممكن يدخل ف اي وقت
وكمان ف وقت صلاة حتي لو كانت العشا
ينفع واحد يغتصب واحدة ف الظروف د

وع فكرة انا متوعد ف حياتي ان دماغي تكون نفتحة يعني ممكن اقبل المستحيل ع انه واقع
بس ف حاااااااااااجة هنا غلط

وبعدين ازاي يعني خرجت عادي م حالة اغتصاب عادي كدا وجوزها ماخدش باله
ازااااااي دا

شكلها زتونة كذبة


5 
لؤلؤة الحياة

استغفر الله العظيم معقول دا يحصل فى بيت ربنا ازاى وهى مصرختش يعنى محدش حس بيها

انا مع ابو على فعلا فى حلقه مفقودة فى الموضوع



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة والمكتوبة فى المنتدى لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين عليه ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.