العودة   منتديات المصطبة > الأقسام العامة > الترحيب والتهانى

الترحيب والتهانى منتدى الترحيب بالأعضــاء الجدد والإهداءات ومشاركـة الأعضــاء فى المناسبـــات

انا بقى عايزه ترحييييب جامد اوى

كاتب الموضوع: ₪₪ yOyO ₪₪، فى قسم: الترحيب والتهانى


1 
₪₪ yOyO ₪₪

بما ان احنا عالمصطبه :Smile03:
فا انا هقول
سالخير عليكو جميعاااااا :Smile41:

انا بقى عضوه جديده اوى جدااا خالص هنااااا
واسمى يويو

وعندى 15 سنه

عاااااااااااايزه بقى ترحيب من ناااااار هنا :Smile10:

وان شاء الله هتلاقونى عالمصطبه قصدى فى المنتدى هنا كتير :Smile03:

يلا سلامووو عليكووووووو:Smile12:




 من مواضيع ₪₪ yOyO ₪₪

4 
₪₪ yOyO ₪₪

يادى الهنا يادى الهنا عالترحيبات الجامده موت دى
منورنى يا ميدو باشا
ان شاء الله افيد واستفيد


يا كبيييييييييييير
قصدك القمر اللى هل علينا من المصطبه
هههههههههههههههههههه
ميييرسيز عالترحيب يا كبير
ان شاء الله نعمل انفايت


 من مواضيع ₪₪ yOyO ₪₪

5 
حمزاوى

انتا ياض ياوش انتا وهو ماحدش له دعوة بيها

بيس يالول انتا وهو

وعلى رأى المثل انا كان حبيبك عسل سده واستريح وان جالك الطوفان ماتلحسوش كله



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
المواد المنشورة والمكتوبة فى المنتدى لا تُعبر بالضرورة عن وجهة نظر القائمين عليه ولكنها تعبر عن وجهة نظر كاتبها فقط.